پنج گام کلیدی برای نصب موفق ایستگاه‌های شارژ خودروی برقی در شرکت‌های بزرگ

اگر تابه‌حال باخبر نشده‌اید، بهتر است به شما بگوییم که درخواست جهانی خودروهای برقی (EV) در ماه‌های اخیر یک یا دو پله افزایش‌یافته است، هر روز راننده‌های بیشتری تمایل به راندن خودروی برقی در جاده‌ها پیدا می‌کنند BloombergNEF . پیش‌بینی می‌کند که فروش جهانی خودروهای برقی از 10.6 میلیون در سال 2022 به 20.5 میلیون در سال 2025 افزایش خواهد یافت که با یک حساب سرانگشتی در می‌یابیم این افزایش بیش از 93 درصد در بازه زمانی سه‌ساله است! رقم در کل زیاد و باورنکردنی است.

اما این‌همه ایستگاه شارژ خودروی برقی (EV)کجا قرار است وصل شوند؟

قوانین اخیر به دولت‌ها کمک می‌کند تا زیرساخت‌های شارژ عمومی خودروی برقی (EV) را پیاده‌سازی کنند که علاوه بر اینکه ما را در یافتن نزدیک‌ترین ایستگاه شارژ کمک می‌کند به ما این امکان را می‌دهد تا مسافت‌های طولانی‌تری را با خودروهای برقی خود طی کنیم.
بااین‌حال، اکثر شارژ روزانه خودروی الکتریکی در جایی اتفاق می‌افتد که وسایل نقلیه برای طولانی‌ترین زمان در حالت استراحت هستند، مانند خانه یا محل کار.

چرا شارژ خودروی برقی (EV) در محل کار را پیشنهاد می‌کنیم؟

شارژ در محل کار به‌ویژه برای افرادی که به ایستگاه شارژ در خانه دسترسی ندارند بسیار مهم است. علاوه بر اینکه یک مزیت عالی برای کارمندان است، ما چندین دلیل را شناسایی کرده‌ایم که چرا شرکت‌ها اکنون شارژ خودروی برقی (EV) را در محل کار خود انتخاب می‌کنند:
• برای پاسخگویی به تقاضای کارکنان، زیرا افراد بیشتری با خودروهای الکتریکی به محل کار خود می‌روند؛
• برای دستیابی به اهداف پایداری با کاهش انتشار کلی گازهای گلخانه‌ای (GHG)؛
• برای تقویت تصویر برند خود با نشان‌دادن اینکه چگونه به سالم ماندن سیاره‌مان زمین کمک می‌کنند؛
• برای ایجاد درآمد غیرمستقیم با ارائه شارژ عمومی خودروهای برقی پس از ساعت کاری و اشتغال‌زایی؛

باتوجه‌به دستور کار قراردادن دولت در واردات و ساخت خودروهای الکتریکی به کشور به‌زودی شاهد تردد خودروهای تمام برقی در سراسر جاده‌های ایران خواهیم بود که میسر شدن این امر قبل از هر چیز مستلزم ایجاد زیرساخت‌های امن و کارآمد شارژ خودروی الکتریکی است.

 

شرکت گیرا پیام صنعت به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی و ساخت ایستگاه‌های شارژ خودروی برقی (EV) تمام سال‌های اخیر را با تیمی جوان و خبره، صرف تحقیق، توسعه و ساخت انواع بهینه ایستگاه‌های شارژ (EV) کرده است که نتیجه تمام این تلاش‌ها دسترسی به طیف وسیعی از ایستگاه شارژ خودروی برقی از شارژرهای خانگی با توان 7KW/AC تا شارژرهای (fast) 50KW/DC باتوجه‌به سفارش و درخواست مشتری است.
شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز خودروی برقی‌ خود یا مشتریانتان اقدام به سفارش و نصب این ایستگاه مورد نظرتان کنید و قبل از هر چیز مشاورین ما در گیرا پیام صنعت به شما در انتخاب بهینه و مناسب ایستگاه شارژ کارآمد برایتان کمک خواهند کرد.
با ما تجربه‌ای منحصربه‌فرد از شارژ خودروی‌تان را رقم خواهید زد.

مراحل کلیدی برای موفقیت در شارژ کردن

بر اساس تجربه شرکت در آوردن ایستگاه شارژ به مکان‌های مختلف، گیرا پیام صنعت پنج مرحله کلیدی را برای اجرای یک برنامه موفق شارژ EV در محل کار توصیه می‌کند.
1- کارمندان و تیم رهبری اجرایی خود را از قبل درگیر کنید. از نظرسنجی‌های کارمندان برای اندازه‌گیری میزان علاقه به شارژ خودروی برقی (EV) استفاده کنید و بفهمید که چند نفر در حال حاضر با خودروی الکتریکی رانندگی می‌کنند یا یک خودروی الکتریکی را برای ماشین بعدی خود در نظر می‌گیرند.
2- با تیم رهبران اجرایی خود و همچنین رهبران مشاغل متقابل صحبت کنید تا از برنامه شارژ خود پشتیبانی دریافت کنید. تمام موارد از جمله جزئیات در مورد اینکه چگونه قصد دارید ابتکار عمل خود را هدایت کنید، چگونه برنامه با اهداف پایداری شرکت شما هماهنگ است و بازگشت سرمایه چگونه خواهد بود را با تیم رهبری به اشتراک بگذارید.
3- به کارمندان در مورد شارژ خودروی الکتریکی آموزش دهید. برای درک اینکه کاربران شما چه کسانی خواهند بود وقت بگذارید و نقشه راه خود را برای اجرا به‌دقت برنامه‌ریزی کنید که شامل جمله جدول زمانی و نقاط عطف خاص نیز می‌شود.
4- یک کمپین برای آموزش کارکنان در مورد مزایای رانندگی با خودروی الکتریکی ایجاد کنید و جزئیات برنامه شارژ EV خود را در هر مرحله از توسعه به اشتراک بگذارید.

5- برنامه شارژ EV خود را اجرا کنید و استفاده از آن را در بین کارمندان تشویق کنید. از گروه‌های منابع کارکنان برای انتشار خبر و تشویق خرید خودروی الکتریکی به‌جای بنزینی استفاده کنید و در نهایت برنامه خود را از طریق کانال‌های ارتباطی داخلی مختلف تبلیغ کنید.

سخن پایانی

در آخر و برای جمع بندی این مقاله برای اجرا و نصب موفق ایستگاه‌های شارژ خودروی برقی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.
• آموخته‌های کلیدی را جمع‌آوری کنید.
• از پذیرندگان اولیه نظرسنجی کنید تا بدانید چه چیزی را در مورد برنامه بیشتر دوست دارند و بپرسید چه کاری می‌تواند بهتر انجام شود.
• هرگونه مشکل فنی را شناسایی کنید و راه‌هایی برای حل آنها بیابید.
گزارش‌هایی در مورد مصرف انرژی و هزینه‌ها برای به اشتراک گذاشتن با سهام‌داران کلیدی تهیه کنید، جمعیت عمومی کارکنان خود را بررسی کنید تا میزان علاقه به پذیرش خودروهای برقی را بسنجید و برنامه‌ریزی کنید تا برنامه خود را بر اساس آن مقیاس کنید.
و در آخر به آموزش کارکنان و ترویج استفاده از برنامه ادامه دهید و در نهایت تمام تلاشتان را کنید که قدمی هرچند کوچک برای سالم ماندن زمین برای آیندگان بردارید حتی با تشویق یک نفر به استفاده از خودروی برقی رسالت خود را در تحویل سیاره‌مان به آیندگان انجام دهید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *